יום חמישי, 2 בפברואר 2012

"המושחתות"



אלפחורס

"תעשי לי מיני המבורגרים ! נועה את בטוחה שזה מה שאת רוצה שנעשה היום? "
כך מתחילה לה שבת, בה אני עושה בייביסיטר לבת של חברה טובה , הילדה בת 6 שנונה, חדה כמו תער ויודעת טוב מאוד איזה עוגיות היא רוצה שנעשה יחד.
" נו את יודעת מיני המבורגרים קטנים כאלו רק שבמקום בשר יש בפנים מילוי מתוק ובמקום קטשופ יש מסביב קוקוס, איך את בתור מישהי שאופה לא יודעת מה זה מיני המבורגרים?? "
זה השלב שלבשנו את הסינרים התואמים שלנו וישבנו לעשות "אלפחורס" העוגייה המושחתת שמאפיינת את רוב מדינות דרום אמריקה, כ"כ טעימה, כ"כ רכה, כ"כ יפה...
לבצק:2 כוסות קמח
שקית של 100 גרם קורנפלור- הוא מה שגורם לעוגייה למרקם המיוחד שלה
חצי כפית סודה לשתייה
כפית אבקת אפייה
200 גרם חמאה רכה
חצי כוס סוכר
שקית סוכר וניל
3 חלמונים של ביצה
למילוי: קופסא של ריבת חלב
לציפוי מסביב: קוקוס.
ההכנה:מחממים תנור מראש ל- 180 מעלות.
מאחדים את כל החומרים לבצק אחיד- מתחילים עם הסוכרים, החמאה, והחלמונים ואח"כ מוסיפים את החומרים היבשים - מקפידים לא ללוש יותר מידי כדי לא לאבד את הפריכות.
מרדדים  את הבצק על משטח מקומח  ( עובי הבצק צריך להיות  בין 1/2 ל- 3/4 ס"מ ) , בעזרת חותכן עוגיות יוצרים עיגולים ומניחים בתבנית עם נייר אפייה.
אופים בדיוק 8 דקות ולא יותר ומוציאים מהתנור- ממתינים לצינון מוחלט ואז מניחים כפית מריבת החלב על עוגייה אחת ומדביקים עם עוגייה שנייה, מגלגלים את ה"סנדביץ" בתוך קוקוס ומאחסנים בצנצנת אטומה.
אכן, "מיני המבורגרים".

2 comments:

  1. טוב, זוהי הפעם הראשונה שלי כאן.
    זה התחיל בשיחת טלפון מטדי הרוש שבה אמר שאין מצב שאני לא מכירה את הבלוג הזה.
    "הסקרנות הרגה את החתול", אבל לא רק אותו, גם אותי, ולכן אני כאן.
    חייבת לומר שאחרי חיטוט מאסיבי בפוסטים אכן טדי צדק.
    ראשית- שאפו היסטרי על התמונות !
    מה זה זה ?
    כל הכבוד !!!
    אהבתי לאללה !
    המנוי כבר חתום ואני מחכה להמשך.
    תצליחו שניכם , ואני אהיה כאן כדי לראות את ההצלחה הזו.
    :-)
    אריאלה

    השבמחק